Requisits
Persones indicades en la relació d'empats
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
10 dies hàbils (del 19 de novembre al 2 de desembre)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
Atès que s'han produït empats en la valoració final de mèrits del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat educador social, per a l'illa d'Eivissa, el Tribunal de suport del subgrup A2 del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears informa que d'acord amb la base 15 de la convocatòria i a efectes d'establir l'ordre final de prelació de la borsa s'han de resoldre atenent succesivament els criteris següents:
1r. La major antiguitat en el mateix cos, escala, o especialitat acreditada en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).
2n. La major antiguitat acreditada en l'Administració a la qual s'opta.
3r. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.
4t. La major puntuació obtinguda en el mèrit de superació d'exercicis en convocatòries anteriors.
5è. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.
6è. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos, l'escala, o l'especialitat en què es tracti.
7è. Les persones víctimes de violència de gènere.
8è. La persona de més edat.
9è. Si finalment persisteix l'empat, s'ha de fer un sorteig.
Per això, mitjançant Acord de data 6 de novembre de 2024 del Tribunal de suport, es requereix a les persones aspirants que figuren en la relació de persones requerides per desempatar per tal que, en el termini de 10 dies hàbils (de del dia 19 de novembre fins al dia 2 de desembre) acreditin l'antiguitat en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic o ser persones víctimes de violència de gènere (punts 5è i 7è), de manera que:
- En relació a l'antiguitat en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic, s'haurà d'acreditar documentalment els serveis prestats reconeguts en altres administracions i/o en el sector públic aliè a les relacions de llocs de treball de personal funcionari o laboral de la Direcció General de Funció Pública.
- En relació al reconeixement de les situacions de violència de gènere, aquestes s'acreditaran tal i com s'estableix a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.
Podeu consultar la relació de persones requerides per desempatar a continuació:
RELACIÓ DE PERSONES REQUERIDES PER DESEMPATAR
La presentació de la documentació acreditativa de les situacions esmentades s'ha de presentar en el Registre general de l'EBAP o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.